Voy a mi casa!!! almost the END!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Crissy Huberts - WaarBenJij.nu Voy a mi casa!!! almost the END!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Crissy Huberts - WaarBenJij.nu

Voy a mi casa!!! almost the END!!

Door: Crissy!

Blijf op de hoogte en volg Crissy

01 September 2009 | Spanje, Madrid

Het einde komt nabij!=O

Val Paraiso, nummertje 6, Eind augustus..rond 29/31 augustus..

Hola buenas tardes amigos, amigas, familia y otre gentes..=)
Hallo Goede middag vrienden, familie en andere mensen.=)

Zoo het is alweer 1maand geleden dat Crissy hier wat op deze site heeft gezet..en haar excuus is natuurlijk weer dat ze het druk heeft=p maar dat excuus is wel degelijk waar..want het is gewoon nog steeds heel druk hier! De zomer is hier nog volop bezig..vanaf de dag dat ik voor het laatst typte..dat was volgens mij rond 14 juli..is het druk geweest..vooral met veel Spanjaarden in het hotel..echt veel..ik had dat niet verwacht..dat het zo druk zou zijn met vooral spanjaarden..maar volgens mij heb ik ook al eerder gezegd dat er in mijn hotel rio..heel veel verschillende nationaliteiten zitten..nu ook veel polen..die hebben een standaard aankomst dag.en de Italianen ook..maar ook hebben we veel belgen..en Nederlanders..en portugezen..en die spreken ook vaak geen spaans of engels..dus dan moet je de halve tijd maar met handen en voeten proberen duidelijk te maken wat je bedoeld enz..=p ik begin eerlijk gezegd het werk nu een beetje moe te worden..vind het na bijna 4/5maanden wel genoeg..dag in dag uit achter de kleine mini receptie..met problemen enz van mensen..maar dat krijg je he..als je in de receptie werkt..het middelpunt van een hotel..en dat weet ik ook wel.maar hoteles Lopez is ook gewoon een raar bedrijf..maar dat heb ik volgens mij al vaker gezegd..het klopt gewoon voor geen kanten..qua organisatie enz..en personeel.word gewoon zwart uitbetaald enz..en een directeur die het niet uitmaakt of er nu klachten zijn over het vette eten of de tunieken van het personeel die dr niet meer uitzien..het draait allemaal om geld..echt corrupt..en dat staat me gewoon nog steeds niet aan..maja..dat zal ook wel niet wenne..en zelfs het personeel zelf krijgt er genoeg van..mijn chef achter de receptie, tony, zegt zelfs dat het niet meer kan..dat het gewoon onmogelijk is om met zn 2en(werknemer en stagiaire) achter de receptie te staan als het een super drukke aankomst dag is..maar dat maakt hun allemaal niks uit..ze rennen gewoon weg voor hun eigen problemen..dat kan toch niet..maja..

Ondertussen is het hier nog steeds een bron van zon..dit hele eiland..soms, wat vaker trouwens bewolking..(nublado zoals ze dat in het spaans zeggen)..maar het schijnt ook zo te zijn dat het in Puerto del Carmen vaak zonniger is dan hier in playa blanca..hier blijven de wolken vaak wat meer hangen ofzo..dat vertelde Tony mijn chef van de receptie want die woont daar in Puerto del Carmen. Ook een andere collega van me, een duitser die woont daar ook. Is echt een leuk stadje..het stadje dat voor ons bekend staat als shopparadise=p gingen we altyd shoppen! Hihihihi heerlijk..lekker geld uit geven aan mooie kleertjes haha ja dat veranderd nu niet hoor nu ik hier op Lanzarote zit=p daar ben ik ook zeker niet in veranderd..dat is 1 ding wat ik zeker weet=p

Maar hoe is het nu daar in Nederland? Nog volop aan het genieten van de zomer? Dr zijn natuurlijk al heel wat mensen op vak geweest en hebben lekker genoten in het buitenland of in eigen land van de zomer..hoop dat jullie allemaal een fijne vak hebben gehad!!! Denk dat sommige ook alweer langzamerhand bijna moeten beginne met werk en school..gek is dat idee..dat alles gewoon door gaat daar..volgens mij heb ik dat in elk bericht al gezet dat ik dat vind..=p..maar dat is en blijft het ook gewoon..terwijl ik er niet zo heel veel aan denk hoor..dat het gewoon door gaat..maar gewoon als ik zo aan het typen ben en dr over nadenk..of reacties krijg op mn verhaaltjes(wat ik ECHT super vind!!!=) nog steeds geeft het zon fijn gevoel als ik weer eens tussendoor stiekem op mn werk op mn site kijk en die lieve reacties lees!!! Ook al zit ik nu hier al een tijdje..het doet me nog altijd zo goed..ook die kaartjes van jullie dankjewel!! Ik neem ze allemaal mee naar huis en sla ze op als een herrinering=)..ook mn fotos heb ik weer een beetje geupload..maar ik heb niet alle tijd om die fotos op mn hyves te zetten..dus nu heb ik wel weer wat dr op gezet.maar veel andere mensen hier hebben ook fotos van mij..met hun fototoestel…maar die zet ik dr nu niet op..want die heb ik zelf nog niet eens us allemaal..maar die krijgen jullie wel te zien als ik thuis ben=)
En nu het eerst wat ik jullie eigenlijk ook wil vertellen is:

DAT CRISSY ZATERDAG 26 SEPTEMBER OM 22.40UUR LAND OP HET VLIEGVELD VAN DUSSELDORF!!=P WEHOEEEEE! Met condor vlieg ik…

Ja crissy heeft dr ticket geboekt=)!! Yesyes…samen met marjolein, meisje waar ik mee ben gekomen, kom ik terug..!! we vliegen dan om 17.15uur en landen dan om 22.40 ja! Dus ik verwacht natuurlijk wel dat iedereen maar dan ook IEDEREEN mij opstaat te wachten daar wah=p!! ahaha hheb niet voor niks een zaterdag uitgekozen..zodat de meeste vrij zijn hhiihi..=p..nee hoor grapje.ik zie wel wie dr is..als dr iig maar IEMAND is die me komt ophalen=p..dan vind ik het goed haha! Maar Jullie denken misschien nu ook van..huh je zou toch eigenlijk pas rond 15 oktober terug komen? Ja dat is ook zo..heb eigenlijk officeel een contract getekend tot 15 oktober..maar officieel zijn tot 22weken..en ik hoef dr officieel maar 20..en dat vind ik eigenlijk toch wel lang genoeg..en erik die zei toen van ja..stel je moet eerder terug voor je 2e stage of voor wat voor reden dan ook..dan mag je gewoon eerder gaan..ik mag jullie niet verbieden om langer als 20weken hier te zijn..dus toen hebben we gewoon al vast een ticket geboekt..en die is dus op 26 september..dan zijn we 20weken hier geweest..maar ik wil ook nog een beetje vrije daagjes hebben voor die dag dat ik vertrek..toen had ik pas geleden gevraagd of ik dan de 20ste mocht stoppen..maar tony zei dat hij nog niet wist of dat ging lukken..omdat het nog steeds zo druk was..dus dat weet ik nog niet..maar ik weet wel dat ik de 26ste in het vliegtuig naar huis zit!! Moeten het nog wel zeggen tegen Francisco(man van personeelszaken..) en dat is echt zson Spanjaard..die alles uitsteld..en vergeet..dus ik moet wel echt 20x gaan zeggen dat ik dan ga en of ie mij en marjolein naar het vliegveld wilt brengen..en ook nog voor het geld..want we gaan dan op 26ste en normaal krijgen we ons geld rond de 5e van de maand..dus dan wil ik natuurlijk nog wel mn geld tot die tijd krijgen..maja dat zien we dan wel weer!
Weet niet of jullie al weten dat onze stagebegeleider ons verlaten heeft..Erik van dorp..weetje wel die Maastrichtenaar..hij was er al een hele maand van tussen..hij had zogenaamd vakantie ofzo..maar het bleek dus gewoon achteraf dat hij moest afwachten of zn contract verlengd werd..en dat heeft hij ons dus gewoon niet eerlijk verteld..hij zei ook gewoon van ja ik ben nu maand weg en als jullie me nodig hebben bel me maar gewoon..ja dat kun je toch niet maken! Is facking onze verantwoordelijke en die laat ons gewoon maand alleen..maar nu bleek dus..dat zn contract echt niet verlengd werd..en daar kwam ik gewoon achter via debbie of marjolein..hij was toevallig in club waar marjolein werkt..en toen had ie gezegd van ja ik kom afscheid nemen..ik verlaat dat kut hoteles Lopez..dat zei die gewoon letterlijk..en dat ie ons dus ook gewoon achter liet…vertelde niks erbij van..nou dan kunnen jullie op die of die terugvallen..nee NIKS..! lekker is dat..en daar stonden we allemaal met onze mond vol tanden!maja..tot nu toe is dr nog niet echt iets ernstigs gebeurt waar ik van dacht..van ow daar moet we erik voor bellen ofzo..hij werkt nu bij Lanzarote princess..gewoon ook een hotel keten in playa blanca..echt zo vaag..achteraf had debbie pas met hem gepraat en toen had ie gezegd van jullie kunnen altijd bij me terecht..ja dat zegt ie dan tegen 1 iemand die hem toevallig toen nodig had.maja..

Nu even wat leukere dingen=p want die doe ik hier ook genoeg hoor! Hahaah=p voor mij heel normale dingen..maar voor jullie misschien wat meer spectaculair=p
ondertussen is er al weer veel gebeurt in 1,5 maand tijd..er zijn mensen vertrokken..de Russische meiden en de franse zijn vertrokken..ook zijn ondertussen Tamara en soraya al 2 weken weg..die hebben hun uren dr ook op zitten..nu gaat iedereen langzamerhand naar huis..angela en heleen gaan morgen..en jennifer en xsandor gaan 3 sep..ook omdat ze al klaar zijn met stage..sneller de uren erop zitten..5september gaat Virginie ook nog naar huis..van Thomas Cook Belgie..hele leuke meid waar ik veel mee op heb getrokken hier!..maar vind het ergste dat jen dalijk gaat..is echt raar..nu valt ons wereldje als het ware een beetje in duigen..want er gaan weer mensen en er komen weer mensen..we hebben nu al een tijdje(denk 3weken) nieuwe buren..waar eerst de russische meiden zaten. Ze komen ook van de rooipannen tilburg. Maar doen dan de horeca opleiding. Dat zijn 4meiden. Dan zijn er ook nog 3 nieuwe jongens en die komen van de Rooipannen Eindhoven maar dan ook horeca. Opzich wel hele aardige mensen! Maar het is zo raar dat hun hier ook weer 5maanden gaan zitten en dat wij alweer bijna gaan..

Ondertussen party ik dr hier ook wat op los..ondanks het bijna elke week hetzelfde is, alleen op de woensdagen hebben we thema party’s. die zijn wel altijd heel leuk! Bijvoorbeeld sexy sugar party of ladies night en fantasyparty enz. allemaal zon partys en die hebben dan vaak ook iets extras. Er komen dan dansers of krijgen gratis drankje bij binnenkomst. Dit is meestal altijd in de Atlantis. Bar gelegen aan de zee. En dan hebben we ook nog de Marea. Dat is een hele hippe loungebar. Ook aan het water..en daar zijn nu ook 2 partys geweest, maar dat is meer gewoon leuk om beetje te chillen en cocktailtje te drinken en dan daarna door te gaan naar Atlantis om echt te dansen enz. en ook de Junglebar..maar daar hangen heel veel engelse toeristen haha. Ook is er veel controle bij die bar..de guardia civil(zware politiejongens van playa blanca) staat altijd op een afstandje te kijken. Vaak zijn het lange nachten en ben ik pas om 05.00uur thuis ofzo..haha..maar dat zal nu ook wel af gaan nemen als er steeds meer mensen naar huis gaan! Maar goed dat het afneemt haaha..

Ook eten we veel samen met de mensen die op dat moment niet hoeven te werken! We hebben ook al de pakketten gebruikt die mam voor me mee heeft genomen..zoals Italiaanse kruidenmix en mix voor bami enz! en dan gaan we gewoon wat inkopen doen van te voren en maken we het samen klaar en eten we het lekker buiten op! Heel wat gezonder dan dat hotel eten! ik word er echt ziek van..elke dag hetzelfde vette eten…het is gewoon zo anders bereid..ik heb zo vaak last van mn buik van dat eten..echt irritant..en volgens mij is Crissy ook wel een paar kilotjes zwaarder geworden=p maar dat gaat er hopelijk wel weer af in Nederland=p en anders ga ik daar wel voor zorgen! Heb ook amper beweging hier..geen sport zoals hiphop dansen of lekker in de fitnesszaal hangen..nee alleen elke dag 20minuutjes fietsen en met uitgaan dansen ahha=p that’s it! OH wacht!! Ben 2weken gelden met Xsandor de vulkaa nopgerend! Dat was met nog eens iets zeg! Toen kwam ik dr wel achter dat ik al bijna 5maanden niet gesport had..poehpoeh!! Die vulkaan is heel mooi trouwens..veel mensen die hem beklimmen laten een boodschap achter met stenen..bijvoorbeeld: Lanzarote 2009 of iets..wel leuk!
Ook bestellen we regelmatig eten bij Rubens. Dat is zo’n afhaal tent. Dat is opzich wel lekker! Maar ik doe dat ook niet meer vaak..is gewoon ook niet gezond..altijd afhaal eten..hebben ook wel eens met een paar chinees besteld..hahah..opzich goed eten!!
Ook zijn hier wel wat andere rare dingen gebeurd..we hadden eerst een hele leuke zwarte jongen(nederlander 37 jaar, alleen zag dr uit als 22 haha) in de animatie van Hotel Paradise Island zitten(hotel waar ik ook met Jelle en mama heb gezeten) hij zat al lang daar in de animatie en was echt het zonnestraaltje daar..maar net voordat mam en Jelle kwamen is hij ontslagen..het ging rond dat hij drugs gebruikte..wat helemaal niet waar was..maar het bleek dat Joe..zon engelse guide..zon vieze dikke..dat die dat rond bazuint had..en toen is hij dus hals over kop terug naar Nederland gemoeten..echt erg was dat! Iedereen was van de wap..vooral de animatie..want hij was ook soort van verantwoordelijke..maja..en die Joe die roddelt wel over meer mensen van paradise..zit ze gewoon rare dingen te verspreiden die helemaal niet waar zijn..en daar trapt Mauricio(de baas van de 3hotels, hoteles Lopez) ook nog gewoon in..ook zoiets raars..klopt toch ook niet..maja..
Carolien, dat Nederlandse meisje wat ik hier heb leren kennen..dat hier nu alweer 1jaar zit, heeft ook een eigen huisje gevonden. Heel leuk! Midden in de winkelstraat!..hadden we pas ook haar verjaardag gevierd. Zijn we daarna naar de Wax bar gegaan..zon engelse bar..hebben we daar karoake gedaan. Heel gezellig! Ondanks ik niet van karaoke houd ahha. Ook zijn we pas nog met Sabine, Carolien, Catharina en Stephanie op het strand weeste eten! echt super was dat! Hadden we gewoon pasta salade gemaakt en hebben we die savonds op het strand opgegeten..met sangria en wijn dr bij! Dat is was LEVEN JONGENS HAHA!
Ook is het broertje van Heleen(meisje uit buurt van Utrecht..is deze week vertrokken) hier een maandje ofzo geweest..hij heeft gewoon bij Heleen en Angela op de kamer geslapen! Is pas hier 16 geworden..raar idee..ik zie Jesse hier al helemaal alleen naartoe komen..haah niet dus..alleen met het vliegtuig en dan zichzelf hier vermaken als ik aan het werk ben.haha..maar Frank was dan ook al heel wat volwassener..en wat zelfstandiger..niet dat Jesse dat niet is natuurlijk haha..maar gewoon anders.

En toen was het ineens 21 JULI! ARRIVAL DATE MAM AND JELLE!
Ja toen was het dan zover! Mijn bezoek zou vandaag arriveren! En dat hebben ze ook gedaan haha! Ik moest eerst van 8-4 werken. En toen daarna ben ik rechtstreeks naar Hotel Paradise gegaan..hun zaten me al op te wachten op het balkon! Wat een raar gevoel was dat toen zeg! Niet te beschrijven..ineens stonden hun daar gewoon! Uit het niets haha..ofja..voor mij kwamen ze uti het niets..natuurlijk eerst elkaar geknuffeld en er vielen wel even wat traantjes bij mutti..maar dat is normaal wah! Heb ik ze meteen daarna Val Paraiso laten zien..waar ik leef..vonden ze leuk om te zien! Daar kwamen meteen al een paar mensen zich voor stellen..aan mijn mam en Jelle! Ook even het zwembad enz laten zien..daar even mijn kleine souvenirtjes gegeven..want die had ik voor hun gekocht..Ook had ik cadeautjes gekregen van mijn super lieve vriendinnen Marij en Marguerite! Met super lieve brieven dr bij!! ECHT ZO SUPER BEDANKT NOG EEN KEER LIEVERDDS!! DEED ME ZO GOED HE..DE APEKOPPEN WAREN EC HT SUPER LEKKER HAHAHA=P binnen 2 dagen al opgegeten ofzo haha! En dan die super mooie ketting van mar..ohh die heb ik vaak om hier..zo mooi..super bedankt lieverd! En dan die cd van Marij..met allemaal die lekkere nummers dr op haha.! Luister ik ook regelmatig=)..echt leuk!! Super meiden! Echt kan niet zeggen hoeveel me zoiets doet..!! en ik had ook nog een heel mooi kettinkje gekregen van Jelle..voor mn verjaardag..echt super mooi!!! Dankjewel lieverd..! en van pap nog een 3pagina lange brief..heeeel erg fijn vond ik dat..heb um pas nog een keer doorgelezen..die brief zet me elke dag weer aan om door te zetten hier..! nog een keer super dankjewel pap!!! Doet me heeeel goed echt!!! Bedankt!

De rest van de dagen dat hun hier waren heb ik 4 dagen van de 7 vrij gehad! Dus dat was ook wel heel fijn! Zijn veel weeste uiteten aan de boulevard van playa blanca en in Marina Rubicon..haventje van playa blanca. Hadden ook 3dagen een auto gehuurd(mercedes haha)

2e dag: auto gehuurd voor 3dagen. zijn we naar marktje in Marina Rubicon geweest. Toen naar Playa dorada geweest, het strand waar ik altijd naar toe ga als ik ga zonnen=) toen lekker ijsje gegeten bij de Italiaan..die jongen die daar werkt ken ik ook..is wel grappig om ook iedereen voor te stellen! We hadden die middag ook nog bij Marina Rubicon gegeten..bij de Moulin Paris..lekker salade gehad. Savonds bij Paradise gegeten voor de 1e keer. Ik ben daar ook gewoon de hele week blijven slapen en heb daar gegeten en ook in het zwembad gelegen! Niemand die dr wat van zei! Ook heb ik hun savonds meegenomen naar de Atlantis/junglebar/sportsbar waar ik altijd uitga. Echt grappig..maar voor hun is het allemaal zo nieuw..en voor mij is het echt mn leven geworden hier..dus was soms ook best moeilijk..

3e dag: smorgens weer ontbeten bij paradise..is best te eten! toen zijn we via de westkust van het eiland gereden..hebben we bij het Timanfaya park op dromedarissen gezeten! Dat is het nationaal park van lanzarote waar het ook echt bekend om staat. Heel erg leuk! Echt een rare ervaring om op zon beest te zitten! Toen verder gereden, hebben we nog wat gegeten in het plaatsje La Santa, ook meer zon oud vissersdorpje..toen zijn we verder gereden naar Famara..een mooi surfstrand waar het ook hard waait! Toen we terug kwamen hebben we nog even bij het zwembad gelegen. Toen weer bij paradise gegeten…daarna naar Chino latino geweest..3 Italianen die in een band spelen..en die optreden bij onze 3hotels en ook bij Princess Yaiza..het duurste hotel van lanzarote..(ben ik ook wel vaker op vrijdagavond geweest..lekker cocktailtje drinken..en dan kletsen met de 3jongens van chino latino, echt leuk!!) maar dat vonden mam en Jelle ook leuk..toen nog even in de lobby van paradise gezeten..heb ik nog even mn mail gecheckt..

4e dag: weer smorgens ontbeten bij Paradise..toen zijn we weer de auto ingestapt en zijn we de oostkust op gereden. 1. Naar Puerto calero geweest..beetje een jetset haventje..daar wat gedronken en rond gelopen..toen doorgereden naar puerto del Carmen..grotere stadje..daar geshopt in Biosfera Plaza..wat leuke kleertjes gekocht..zoals die harem broek..mam dezelfe..haha..daarna nog naar El Golfo geweest..dat groene meertje! Daar waaide het echt heel hard! Toen savonds weer weeste uiteten..in Marina Rubicon..toen daarna niks meer gedaan..moest volgende dag weer om 08.00u beginnen..

5e dag: moest werken..voor 1e keer weer met Tony (baas van receptie maar is lang uit de running geweest ivm met zn hart en overleden van zn vader) was weer even wennen..want hij werkt weer veel anders dan ana..Jelle had me gebracht met de grote auto..haha. toen kwamen mam en Jelle om 16.00u naar de receptie..zijn we naar Papagayo stranden gegaan..echt lekker..daar nog wat sangria gedronken bij het enigste barretje. Jelle en ik savonds weeste uiteten bij Brisa Marina..lekker vis gehad..

6e dag: 1. Weer lekker ontbeten…toen auto terug gebracht..zijn we nog lekker of de boulevard weeste struinen..er was nog niet veel open..want was smorgens vroeg..gewoon wat bij een britse kroeg wat gedronken. Hebben we nog een ijscoupe gegeten bij de strand tent van playa dorada. Toen heb ik nog even de binnenplaats van Princess Yaiza laten zien. Toen nog even bij het zwembad van Paradise gelegen.ik moet weer om 16.00u beginnen met werken.

7e dag (laatste echt dag alweer): hebben we een excursie gedaan met de boot. Princess Ico. 3 eilanden cruise. Was echt leuk! Alleen de oceaan was op de terug weg wat wild! Echt heel die boot ging op en neer! Mam en Jelle voelden zich zoals veel andere mensen niet lekker aan boord haha. Maar was wel een leuk dagje verder! Eerst naar Fuerteventura geweest, andere eiland. In de stad Corralejo geweest, daar naar marktje gweest en wat gegeten. Toen daarna naar Los Lobos geweest, onbewoond eiland. Daar lekker aan het strand gelegen. Op de terug weg naar onder in de boot naar visjes gekeken! Geslaagde laatste dag! Laatste keer weeste uiteten bij Tipico Espanol. TApas gegeten! Was heerlijk! Heel veel dat wel haha.

8e dag: DEPARTURE DAY MAM AND JELLE! Laatste keer ontbeten..en toen mam en Jelle uitgezwaaid! Was wel even weer zwaar en raar..maar ik ging meteen weer terug naar Val Paraiso..
De vriendinnen van Sabine zijn hier ook een paar dagen gweest..hebben we ook 2x wat mee gedronken! Echt leuk en gezellig! 1ekeer in de Junglebar en 2e keer in El mirador..lekker cocktailtjes gehad.

Ik ben ook 10dagen helemaal alleen geweest in mn huisje..want de 30ste kwam Roel aan..vriend marjolein en de 28ste kwam de vriendin van debbie aan..dus had ik 10 dagen het rijk voor me alleen en hoefde ik NERGENS rekening mee tehouden! Dat is ook raar..haha..maar moest zeggen heeft me achteraf goed gedaan! Beetje rust gehad..hoefde niet stil te doen smorgens..lekker die muziek hard aan!!was fijn!! Marjolein heeft de hele maand augustus bezoek gehad..haha..dr ouders zijn nu net terug!!

Ook lig ik met mooi weer lekker op het strand ofcourse..alleen het is hier wel heel lekker weer maar soms wat meer bewolking hier en daar..dus kan niet altijd van de zon genieten als ik vrij ben..dus niet denken dat ik als negertje terug kom want dat kan nog wel meevallen! Ha ha! Heb trouwens ook dolfijnen gezien! Was met een excursie meegweest..gingen we gewoon wat rond varen en konden we gratis drinken en eten! en toen heb ik wel 25 dolfijnen gezien!! OHHH ZOOOO MOOI! Wist niet wat ik zag!! Heb ook filmpje..dat zien jullie nog wel allemaal als ik terug ben! oja trouwens even tussendoor..ik ga bijna nooit meer naar spaanse les..komt omdat het nu bijna elke keer onder werktijd is..tussen 2 en 3uur..en dan mag ik meestal niet gaan..omdat het nu zo druk en anders staat tony of ana alleen..en dat is veel te weinig..2man..echt balen..maar leerde daar zoiezo niet veel..meer over gewoon kleine woordjes..dan echt iets wat ik echt nodig had achter de receptie..ben inmiddels ook met mn grote vriendinnen op de foto geweest, de papegayen. We hebben 1x in de week papegayenshow en ik mocht ook op de foto! Nu wil ik nog met de slangen en de uilen op de foto! Haha..maar weet niet of dat gaat lukken!
Verder ben ik nog veel dingen van plan voordat ik ga..oa: nog een proefduik nemen, nog een keer naar fuerteventura..met Carolien daar een auto huren en de mooie stranden afgaan..nog naar het waterpark..en dierentuin..hahaha..! och en nog veeeeel meer..maar weet zeker dat dat er allemaal niet meer van komt..maja..we zien het wel wat ik nog allemaal ga doen!! Ik probeer er de laatste dagen in ieder geval nog van te genieten..want voordat ik het weet sta ik alweer op Nederlandse bodem en moet ik Lanzarote achter me laten..waar ik bijna 5maanden heb gewoond, gewerkt en geleefd..
Dr zijn trouwens dus al 4meiden weer terug naar Nederland, animateuren. Van hun heb ik weer veel spulletjes gekregen, zoals: tijdschriften, douchespullen, kalender, decoratie spullen, mandjes enz enz! en zo gaat dat hier in Val Paraiso..die spullen worden weer aan andere mensen doorgegeven die na je komen! Echt leuk=)
.
Zoooo..ik denk dat ik er maar weer eens een eind aan ga maken…onderhand alweer bijna 7 paginas in Word getypt…en heb nog het idee dat ik meer als de helft niet heb vermeld..maar ik kan ook niet alles vermelden wat ik meemaak, haha dat is onmogelijk! Maar het is weer iets he..dat jullie weer een beetje een idee hebben hoe het met me gaat en wat ik weer allemaal heb meegemaakt…
Nou ik zou zeggen, tot zaterdag 26 september! Dan zie ik jullie weer in levende lijven! Wat heb ik daar rzin in! Iedereen weer te zien en te knuffelen! Ben benieuwd of er veel veranderd is en hoe alles weer is in NL!

Nou heeeeel veeeeel groetjes daar! En bedankt voor alle mails, kaarten, reacties! Doet me nog steeds zo goed en zal me goed blijven doen! Ik blijf het zeggen!
Dikke kussen uit Lanzarote, Playa blanca!
Crissy!=) ik blijf volhouden!!

Ps: LIEVE MANNO: ALVAST HEEEEEL ERG PROFICIAT MET JE VERJAARDAGJE!! IK KOOP EEN HEEL MOOI CADEAUTJE VOOR JOU HIER OP LANZAROTE! DAT IS NOG EEN GROTE VERRASSING! 13 SEPTEMBER IS DE GROTE DAG!! DIKKE KUS VAN MIJ!! VOOR MIJN LIEVE MANNO!


  • 01 September 2009 - 05:52

    Pap:

    Ik kom je in ieder geval ophalen in Dusseldorf.
    Weer een lekker lang verhaal. Leuk. Nu de laatste loodjes, en probeer toch zeker nog de leuke dingen te doen die je op noemt. Kortom geniet de laatste weekjes.
    Gr. pap XXXXX

  • 01 September 2009 - 09:29

    Femke:

    had ik eerst 26 september mijn eerste wedstrijd, maar nu snap ik wel waarom die is verzet, want iedereen moet crissy natuurlijk ophalen;)
    Maar pfoepfoe wat weer een verhaal zeg! Ben je wel ff zoet mee:P, scheelt dat ik tot 4 uur kan lezen dan moet ik ffkes werken haha..
    ik heb 8 sept intake en 14 sept pas school dus als ik begin ben jij er ook weer bijna!
    Zie je snel:)!

    xxx

  • 01 September 2009 - 10:57

    Marguerite:

    Haj lieverd!
    Wow wat een lang verhaal weer. Wel fijn om te lezen en leuk:].
    Ik hoop dat je de 20e kunt stoppen en dan lekker dingen voor jezelf kunt gaan doen. Nog dingen bekijken, lekker op het strand liggen!
    Gister is mijn school al weer begonnen (heb ik gister niet gezegd) maar het was leuk! We zitten weer met zn allen bij elkaar:], echt super! Vandaag heb ik even vrij en ben ik rond aan het mailen/bellen voor een stage want die heb ik nog niet. Ook moet ik nog rijscholen bellen.. saai.. geen zin in:p.

    Crissy, nu moet je nog even doorzetten, ook al ben je soms zo moe en heb je het helemaal gehad. Maar dat kun en doe jij ook wel! Weet dat ik heel veel aan je denk en dat ik super trots op je ben! Maar ik mis je. En zal super blij zijn als ik je weer zie en kan knuffelen!

    Geniet nog van je laatste weekjes! Dikke kus en liefs!
    xx Marguerite
    LOVEYOU!

  • 01 September 2009 - 12:24

    Marij:

    Miene mup,

    Haha idd, wat ge al haj gezag, wat un lang verhaal!:P Ohw dr is nog zoveul te vertelle! Ik heb egt zin um ow wer te zien! Hopelijk kunde eerst nog lekker geniete dor en un paar daagjes vreej hebbe:)! Ge het hard genoeg gewerkt dor, tied vur vakantie;) Nou mup, nog ftjes, sleur ow door doorhin en geniet van die tied dat ge dor nog ziet! Tot snel lievord!

    Dikke kus en Knuffel(K)!

  • 01 September 2009 - 14:24

    Erwin:

    Heej Crissy!

    Heb un tiedje ni mier gereageerd, mja kumt un bitje door de vakantie. Druk met andere dingen gewes enzoe ;) k heb afgeloepe week ow kaart gelezen bej Niek en Marij (leuke kaart trouwes) woardoar ik dacht: k mot tog wer us op ow site kieke. Vanmiddaag haj k tog nix te doan dus ik dacht.. zal us 'ff' die verhalen van ow lezen.
    Leuk um te huren dat ut nog steeds zoe goad met ow giet, is natuurlijk ni altied gemekkelijk, maar nog ff doorzetten en dan zeen wej ow eind september wer in (ut momenteel kalde en regenachtige) Horst

    Nog un fijne tied doar en tot snel!!
    Groeten x Erwin

  • 02 September 2009 - 10:03

    Lissa:

    Haa Schatzee!!

    ik zit nou in portugal ow verhaal te leze..
    achter mej stied een ganse rej minse die eigelijk ok allemoal an de pc wille.. dus ik zal maar opschieten! :$
    egt wer een leuk verhaal!
    fijn um te leze hoe t met ow giet!:)
    as ge de 26e terug komt kunde soaves gelijk mit na swollegse kermis! :P
    nou lief, geniet van ow laatste dagen!
    dikke knoevel!
    xx Lissa

    ps. kaartje vanuit Praia da Oura (portugal)
    is onderweg!

  • 02 September 2009 - 17:36

    Mama:

    hallo lieverd . hier eindelijk weer een berichtje van mij .wat een leuk verhaal zeg, en wat was het fijn en gezellig bij je op lanzarote, jammer genoeg was het zo snel voorbij, maar dat is altijd als je je goed amuseert. vandaag heb ik de boeken van Jesse op moeten halen, want hrt schatje zit in oosrenrijk zoals je weet.hij heeft het daar goed naar zijn zin, en het is er heerlijk weer. bij ons is het nu ietsje koeler, maar toch nog 21 graden, hopenlijk wordt het bij jullie nu in september wat rustiger met al die toeristen. nog even doorzetten en dan is het zo 26 sept. ik mis je de laatste tijd steeds meer, maar dat is ook vrij normaal, als je zo lang weg bent. vorige week vrijdag zijn we met francy, helmie en veus naar het dorp geweest, daar was open air, er traden allemaal groepen op. was heel gezellig. ik kwam Marij ook nog tegen op het toilet, hebben we een heel tijdje staan kletsen, was erg leuk. we zijn ook nog 3 dagen naar Riet en Chris , in cadzandbad geweest, heerlijk zo lekker aan zee, maar natuurlijk lang niet zo,n mooi water als in lanzarote, we zijn ook nog een dagje naar brugge geweest, wat een mooie stad is dat. maar dat weet jij inmiddels al. heb je ons klein kaartje nog niet gekregen? ik hoop van wel, jouw leuke kaart hebben we gelukkig al gekregen. lieverd heel veel plezier nog op lanzarote, en ik sms je nog deze week. dikke kus van je mam/

  • 02 September 2009 - 19:53

    De Nellen Familie:

    Tof Crissy, nog veel plezier die laatste weken!

  • 05 September 2009 - 06:15

    Pap:

    Vandaag komt Jesse terug van vakantie. In Nederland regent het weer, het lijkt wel herfst. Volgende week wordt het weer beter. De R zit weer in de maand, de maand dat jij terug komt. Inmiddels heb je ook onze "kleine kaart" mogen ontvangen. Deze zal wel bijna de hele muur in beslag nemen. Jou "kaartje" hebben we ook gekregen. Maandag a.s. beginnen de scholen weer. Tim moet meteen op dinsdag al op bivak. Maandag begin ik ook weer op mijn werk.
    Nou nog even, en dan zien we elkaar weer. De rug recht, nog even volhouden, maar zeker nog genieten.
    PAPXXXXXXX

  • 09 September 2009 - 18:17

    Kaki:

    Jippie de pippie!

    Nog eventjes, het zit er bijna op, zien we je gelukkig weer! Wat een verslag heb je weer geschreven, kei-leuk, zo te lezen allemaal hoef je je niet te vervelen, maak je genoeg mee. Onze vakantie zit er weer op en de boy's zijn weer naar school. Het is wel weer even wennen voor ze, vroeg uit bed, de hele dag op school, zeer vermoeiend voor ze. Manno begint vrijdag met de zwemles, ben benieuwd hoe hij het vindt, op vakantie is hij wel heel vrij geworden in het water, eerst zat hij echt aan je "vastgeplakt". Nicky gaat vrijdag weer na een lange tijd naar de disco bij de vlies. Nog een hele fijne, gezellige en mooie tijd en tot heel snel. Groetjes en kusjes van Manno, Nicky, Sjaakie & Kaki

  • 12 September 2009 - 05:49

    Pap:

    vandaag precies 0ver 14 dagen, 2 weken kom ik je op het vliegveld afhalen.
    Nog even werken, genieten, en dan zien we je weer.
    Tot gauw.
    Pap.

  • 13 September 2009 - 06:10

    Pap:

    nog 13 dagen

  • 15 September 2009 - 04:39

    Pap :

    nog 11 dagen

  • 17 September 2009 - 04:21

    Pap:

    nog 9 dagen

  • 18 September 2009 - 11:48

    Pap:

    8

  • 19 September 2009 - 05:27

    Pap:

    Nog maar 1 week, 7 dagen.

  • 20 September 2009 - 05:54

    Pap:

    Zondag in het zuiden, kermis in Horst.
    Ik moet vandaag werken, Evertsoord bestaat 50 jaar. Met 8 ged. gaan we helpen in de catering.

    Nog maar 6 dagen.

    Geniet nog.

  • 21 September 2009 - 04:25

    Pap:

    nog 5 dagen.

  • 21 September 2009 - 11:20

    Kaki:

    Joehoe!
    Nog een paar daagjes.....ooohhh, spannend! dan zien we je gelukkig weer! Ben je al aan het inpakken? En je werk aan het afbouwen? Nicky is neer school, manno heeft vrij i.v.m. de kermis. Hier gaan we straks als nicky terug is van school even heen. Geniet nog even, ammuseer je nog en tot snel! Groetjes en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van ons allemaal

  • 28 September 2009 - 17:37

    Test:

    Hollaaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Crissy

Hola chicos y chicas! Hier het begin van myn dagboek! Het leek me leuk om jullie een beetje op de hoogte te houden van myn reis! Wat ik allemaal beleef en doe tydens myn verblyf in Lanzarote (5maandjes lang..voor stage vanuit school)..de Canarische Eilanden=) ik ga stage lopen in het plaatsje Playa Blanca. Hier word ik geplaatst in 1 van de 3 hotels van de Hotel keten Hoteles Lopez. Als ik aangekomen ben op Lanzarote word er bekend gemaakt in welk hotel ik ga stage lopen..dus dat weet ik nu nog niet! Ik ga hier op de afdeling Receptie werken..als receptioniste..(duh..).. De keten Hotels Lopez zyn dus hotels, die gevestigd zijn op Gran Canaria en Lanzarote. het zyn all in hotels..met 3 of 4 sterren. Ze zyn veel gericht op de doelgroepen gezinnen met kinderen of wat ouderen..maar natuurlyk kunnen er ook jongeren terecht=D! ze hebben mooie zwembaden en veel faciliteiten en entertainment..=) Ik verblijf zelf niet in het hotel waar ik geplaatst word..er is een appartementencomplex.Val Paraiso.dat is voor alle stagiaires die in de keten werken..dus dat is wel leuk, lykt my! we hebben dan een kamer..slaap je ong met 2/3 man..met badkamer en keukentje..en dr is (dat heb ik gehoord) ook een zwembad aanwezig.yiehoeee!! We mogen wel gewoon eten bij het hotel..3x per dag krijgen we eten..=)..dus dat is wel fyn!.. Ook krijg ik 2x per week spaans les..ook wel echt fyn meegenomen toch=)..dus op die gebieden is alles als het goed is goed geregeld!.. Myn stagebegeleider in Lanzarote is ook Nederlands..(zelfs Limburgs..haahha=p)..dus dat is ook zeker fyn.. Wel een tegenvaller van de canarische eilanden: er zyn heeel veeeel vieze&grote kakkerlakken..ieeeeeejkss!=s..maya..daar moet ik dan maar overheen zien te komen..=p.. Verder altyd lekker weertje daar..Playa blanca is van vroeger uit een visserhaventje..maar is nu uit aan het groeien tot toeristische badplaats..met mooie stranden..=)..altyd fyn he!.. Gelukkig komen myn lieve vriend en mn moeder ook een bezoekje brengen tydens myn stage..ze komen 21juli t/m 28juli.dus dat is wel echt leuk.=) Zoooo nu heb ik wel een beetje genoeg gelult he..als ik nog iets vergeten ben dan hoor jullie dat op een of andere manier nog wel! Ik hoop dat ik jullie allemaal een beetje goed heb ingelicht.in het kort..wat ik nu ga doen in lanzarote enz..=).. Verder heeeel veeeel plezier met het lezen van myn dagboekk!! Ik laat op z'n tyd wat van me horen.en hoop dat natuurlyk dat jullie ook wat achter laten op myn dagboek..=) En ik zou zeggen: Cioaaaa amigos y amigas..! Hasta pronto!.. xxCrissy.

Actief sinds 24 Maart 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 21891

Voorgaande reizen:

10 Mei 2009 - 26 September 2009

Stage Lanzarote, Playa Blanca

Landen bezocht: