Fotos nuevo! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Crissy Huberts - WaarBenJij.nu Fotos nuevo! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Crissy Huberts - WaarBenJij.nu

Fotos nuevo!

Door: Crissy!

Blijf op de hoogte en volg Crissy

20 Augustus 2009 | Spanje, Madrid

Que tal mi ninos y ninas=p
Holaaaa lieve mensen!

Hier ben ik even weer tussendoor..met een berichtje:

ik heb op myn hyves weer wat nieuwere fotos geplaatst..het zyn alleen de fotos van myn eigen fototoestel! andere mensen hebben natuurlijk ook veel meer fotos! maar dit zyn gewoon ietwat recentere dan die dr op stonden!..hebben jullie weer een beetje wat te kyken! haha

want ik wil wel meer dr opzetten maar het is echt nog steeds zo ontzettend druk in mn hotel rio he..het zit helemaal volgeboekt! tot en met september..dus zolang ik er nog ben!..dus nu op myn vrye dag met 35 graden zit ik in mn stamkroeg even fotos up te loaden en wat te mailen=p haha! maar nu heb ik even de tijd, dus toen dacht ik dan ga ik fijn op mn fietsje even naar de poco loco=p..

en ik ga trouwens zaterdag naar een reisbureau..voor een terugticket! want ga als het goed is eind september dit mooie eiland al verlaten! want dan ben ik hier 20weken..en ik moet hier ook 20weken zijn!..maar dat horen jullie nog wel in mn echte bericht wat binnerkort heel snel weer komt!..

dus in myn volgende bericht staat weer vanalles..hoe ik het hier heb gehad met mama en jelle..is ook alweer byna een maand geleden dat ik een echt verhaal dr op heb gezet=O maar dat doe ik niet extra he..dat weten jullie!..no time..demasiado trabajando!..teveel werken=p..maar dat hoort dr by he!..ben ut wel beetje zat nu..maja..nog paar weekjes en dan ben ik weer op NL-bodem te vinden!.=p

maar dan weten jullie dat ik weer wat recentere fotos heb voo rjullie op mn http://crissy89.hyves.nl. dat is de site!!

nou tot schryfs maar weer! ik probeer het hier nog even uit tehouden=p! en jullie horen heel snel van me!!

heb naar verschillende mensen ook kaarten gestuurd! hoop dat ze allemaal aankomen=)

KusKus..uit Lanzarote, playa blanca!!

crissy.cioaaaa!! misjullie!!

  • 20 Augustus 2009 - 17:32

    Marleen:

    benieuwd naar hoe het met jelle en je mam was!! nog even volhouden en dan ben je weer in het kikkerlandje;) tot snel meis! en geniet er nog maar van!
    liefs(K)

  • 20 Augustus 2009 - 18:16

    Lissa:

    liev,

    fijn om iets te hore!
    pff.. druk druk.. en dat met 35 grade.. RESPECT!!

    xx(L)

  • 21 Augustus 2009 - 05:50

    Pap:

    Ola,
    wat een hoop foto,s op je Hyves. Een aantal hele mooie. Toch een apart landschap. Ook een paar met mam en Jelle. Zo te zien ben je ook in een striptent geweest. Wat een gladde spanjaard.
    Gisteren is het hier 35 graden geweest, als ik dit schrijf ( vrijdagmorgen ) is het al weer afgekoeld tot 20 graden en heeft het geregend.
    Het eidne voor jou verblijf komt dus in zicht. Nog even volhouden, en dan zien we elkaar weer.
    Groetjes XXXXXXX
    Pap.

  • 21 Augustus 2009 - 07:51

    Sanne:

    Hollaaaa!

    Aaah, lekker weer daar man, mja met werken is het iets minder!:P

    Maar nog even en je bent weer terug, nog even volhouden meid!;)

    Liefs (L)

  • 21 Augustus 2009 - 09:17

    Sha:

    Crissy super leuke fotoos! heb nog een kaartje gestuurd hoop dat die aankomt;).

    Gister was het ook niet normaal warm bij ons in limburgs dorpje 37 graden. eg warm mocht eerder naar huis op het werk! maar we mailen

    TOt snel lieverd!

  • 21 Augustus 2009 - 13:34

    Jelle:

    Lieverd!
    fijn dat je tijd hebt gehad om de fotos op je hyves te zetten, hebben wij inderdaad ook weer wat te kijken! En inderdaad Theo, wat een gladde spanjaard! bahbah..;) Oma had je kaart nog niet gekregen maar die zal binnenkort wel een x aankomen!
    Crissy geniet nog ff flink van je tijd daar want voor je het weet zit je in het vliegtuig terug! Nu gaat de tijd snel.. Nog even volhouden en dan ben je weer terug in hollandia!

    Dikke kus, Jelle

  • 21 Augustus 2009 - 18:22

    Jesse:

    Crissy:D

    hoe gaat het ermee? nog een paar weekjes wah. ik ben eergisteren bij toverland geweest met arno en joep. was echt vet wel 35 graden maja is niet erg een paar keer per jaar zo warm lekker zwemmen en zo. ma bij toverland zei mama dat er iemand uit je klas stage liep bij toverland ik had ze gezien ma ik weet de naam ff niet meer:P en ik ben vandaag met arno en de oom van arno bij een game congres geweest kon je allemaal games uitproberen en zo was echt vet. dat was in duitsland in koln ofzoiets. en morgen over een week ga ik op vakantie na oostenrijk!!! heb ik echt zin in. maja nog heel veel plezier in de laatste weekjes. PS: ik heb nog nieuwe schoenen gekocht echte converse all stars 80 euro:D xxxx ow brurke jesse

  • 24 Augustus 2009 - 18:42

    Marguerite:

    YESYESYES ooo lieve Crissy!! Over een maand ben je al terug waarschijnlijk!

    Wat mis ik je toch erg! Ga nooit meer zo ver weg lieverd:[! Ik mis je zo erg!

    Ik ga de foto's snel bekijken, want ga eerst met papa naar het dorp een ijsje eten:].

    DIKSTE KUS VOOR JOU LIEFY!
    Hou van je!

  • 26 Augustus 2009 - 05:57

    Pap:

    Meisa,
    Mama en ik zijn gisteravond terug gekomen van een paar daagjes aan de zee. Lekker weer gehad. We hebben bij Chris en Riet in de caravan geslapen. We hebben gefietst, op het strand gelegen, en een paar uur naar Brugge geweest. Vandaag ga ik maar weer verder met schilderen.
    Verder is alles goed hier, hopenlijk bij jou ook.
    Hou je haaks,
    Pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Crissy

Hola chicos y chicas! Hier het begin van myn dagboek! Het leek me leuk om jullie een beetje op de hoogte te houden van myn reis! Wat ik allemaal beleef en doe tydens myn verblyf in Lanzarote (5maandjes lang..voor stage vanuit school)..de Canarische Eilanden=) ik ga stage lopen in het plaatsje Playa Blanca. Hier word ik geplaatst in 1 van de 3 hotels van de Hotel keten Hoteles Lopez. Als ik aangekomen ben op Lanzarote word er bekend gemaakt in welk hotel ik ga stage lopen..dus dat weet ik nu nog niet! Ik ga hier op de afdeling Receptie werken..als receptioniste..(duh..).. De keten Hotels Lopez zyn dus hotels, die gevestigd zijn op Gran Canaria en Lanzarote. het zyn all in hotels..met 3 of 4 sterren. Ze zyn veel gericht op de doelgroepen gezinnen met kinderen of wat ouderen..maar natuurlyk kunnen er ook jongeren terecht=D! ze hebben mooie zwembaden en veel faciliteiten en entertainment..=) Ik verblijf zelf niet in het hotel waar ik geplaatst word..er is een appartementencomplex.Val Paraiso.dat is voor alle stagiaires die in de keten werken..dus dat is wel leuk, lykt my! we hebben dan een kamer..slaap je ong met 2/3 man..met badkamer en keukentje..en dr is (dat heb ik gehoord) ook een zwembad aanwezig.yiehoeee!! We mogen wel gewoon eten bij het hotel..3x per dag krijgen we eten..=)..dus dat is wel fyn!.. Ook krijg ik 2x per week spaans les..ook wel echt fyn meegenomen toch=)..dus op die gebieden is alles als het goed is goed geregeld!.. Myn stagebegeleider in Lanzarote is ook Nederlands..(zelfs Limburgs..haahha=p)..dus dat is ook zeker fyn.. Wel een tegenvaller van de canarische eilanden: er zyn heeel veeeel vieze&grote kakkerlakken..ieeeeeejkss!=s..maya..daar moet ik dan maar overheen zien te komen..=p.. Verder altyd lekker weertje daar..Playa blanca is van vroeger uit een visserhaventje..maar is nu uit aan het groeien tot toeristische badplaats..met mooie stranden..=)..altyd fyn he!.. Gelukkig komen myn lieve vriend en mn moeder ook een bezoekje brengen tydens myn stage..ze komen 21juli t/m 28juli.dus dat is wel echt leuk.=) Zoooo nu heb ik wel een beetje genoeg gelult he..als ik nog iets vergeten ben dan hoor jullie dat op een of andere manier nog wel! Ik hoop dat ik jullie allemaal een beetje goed heb ingelicht.in het kort..wat ik nu ga doen in lanzarote enz..=).. Verder heeeel veeeel plezier met het lezen van myn dagboekk!! Ik laat op z'n tyd wat van me horen.en hoop dat natuurlyk dat jullie ook wat achter laten op myn dagboek..=) En ik zou zeggen: Cioaaaa amigos y amigas..! Hasta pronto!.. xxCrissy.

Actief sinds 24 Maart 2009
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 21889

Voorgaande reizen:

10 Mei 2009 - 26 September 2009

Stage Lanzarote, Playa Blanca

Landen bezocht: