Even weer snel iets tussendoor;) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Crissy Huberts - WaarBenJij.nu Even weer snel iets tussendoor;) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Crissy Huberts - WaarBenJij.nu

Even weer snel iets tussendoor;)

Door: Crissy!

Blijf op de hoogte en volg Crissy

10 Juli 2009 | Spanje, Madrid

Hola Buenas Dias lieve mensen!

Hier even heel snel weer een berichtje tussendoor. Geen verhaaltje helaas maar gewoon even een berichtje om toch even snel iets van me te laten weten!!

Heb het op het moment echt heel erg druk..daarom al lang geen verhaal van mij..maar ga echt mn best doen om weer wat te laten weten!!! want vind he techt niet leuk..dat het me nu even niet lukt..maarja het is even niet anders..wil echt zoveel vertellen!..maar lukt gewoon nu even niet..
echt zo druk..hoogseizoen is begonne! en moet zoiezo eerst mn hele verhaal in word typen als ik een vrije dag heb..en dan kan ik het hier opzetten..dus gaat heel wat vooraf altijd=p..

maar dan weten jullie dat!! dat ik niet van de aardbodem verdwenen ben maar dat het nu even niet lukt.=p

in ieder geval: het gaat nu goed met me..heb wel even een hele erge dip gehad ongeveer nu alweer 2weken geleden..maar het gaat weer steeds beter!!

Denk veel laan julllie! en mis jullie=(..mar ik moet ook genieten hier!! niet vergeten=p voor ik het weet ben ik weer back home=p..hahaha..

ook nog: heeeel erg bedankt voor iedereens lieve verjaardagskaarten!! super lief!! hangen allemaal boven mijn bed=)!!! echt zo lief, doet me heel goed!!

Nou tot snel lieve mensen!

Adiosss Ciaaaaooo
muchos besos(veel kusjes)

Crissy vanuit Lanzarote..(warm maar ook veel wind=p)..xxxxxxxx

  • 10 Juli 2009 - 22:01

    Theo:

    Ha Lieve Crissy!

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo veel tijd heb,, het is al laat en morgenvroeg vertrek ik al dus ik heb je verhaal niet gelezen...
    Ma ik wens je nog heel erg veel plezier daarow en tot na de zomervakantie weer een keertje ;)
    Morgen vertrek ik namelijk naar Guatemala ma als we alletwee terug zijn dan prate we weer een keer flink bij :D

    Veel plezier nog en gniet er nog van he ! X Theo ;)

  • 11 Juli 2009 - 06:14

    Pap:

    Je slaat de spijker op zijn kop. Genieten. Natuurlijk is het vervelend als je het druk hebt, maar het belangrijkste, want het drukke is tijdelijk, dat je daarna weer gaat genieten.
    Heel veel groeten van Piet en Ine en marguerite. Gisteravond hebben we foto's gekeken van de fiets tocht naar Rome van Piet.
    Hou je haaks, rug recht, en geniet.
    Pap.

  • 11 Juli 2009 - 06:41

    Sanne:

    Heey criss!

    Het is te begrijpen dat je het druk hebt, en even geen tijd hebt om een bericht te plaatsen!

    Maar ga er wel van genieten van alles wat je meemaakt he meid;)!
    Het is zo'n ervaring, voor je het weet ben je terug, en kijk je terug op een super mooie ervaring!

    Tot snel!

    Dikke kus Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Crissy

Hola chicos y chicas! Hier het begin van myn dagboek! Het leek me leuk om jullie een beetje op de hoogte te houden van myn reis! Wat ik allemaal beleef en doe tydens myn verblyf in Lanzarote (5maandjes lang..voor stage vanuit school)..de Canarische Eilanden=) ik ga stage lopen in het plaatsje Playa Blanca. Hier word ik geplaatst in 1 van de 3 hotels van de Hotel keten Hoteles Lopez. Als ik aangekomen ben op Lanzarote word er bekend gemaakt in welk hotel ik ga stage lopen..dus dat weet ik nu nog niet! Ik ga hier op de afdeling Receptie werken..als receptioniste..(duh..).. De keten Hotels Lopez zyn dus hotels, die gevestigd zijn op Gran Canaria en Lanzarote. het zyn all in hotels..met 3 of 4 sterren. Ze zyn veel gericht op de doelgroepen gezinnen met kinderen of wat ouderen..maar natuurlyk kunnen er ook jongeren terecht=D! ze hebben mooie zwembaden en veel faciliteiten en entertainment..=) Ik verblijf zelf niet in het hotel waar ik geplaatst word..er is een appartementencomplex.Val Paraiso.dat is voor alle stagiaires die in de keten werken..dus dat is wel leuk, lykt my! we hebben dan een kamer..slaap je ong met 2/3 man..met badkamer en keukentje..en dr is (dat heb ik gehoord) ook een zwembad aanwezig.yiehoeee!! We mogen wel gewoon eten bij het hotel..3x per dag krijgen we eten..=)..dus dat is wel fyn!.. Ook krijg ik 2x per week spaans les..ook wel echt fyn meegenomen toch=)..dus op die gebieden is alles als het goed is goed geregeld!.. Myn stagebegeleider in Lanzarote is ook Nederlands..(zelfs Limburgs..haahha=p)..dus dat is ook zeker fyn.. Wel een tegenvaller van de canarische eilanden: er zyn heeel veeeel vieze&grote kakkerlakken..ieeeeeejkss!=s..maya..daar moet ik dan maar overheen zien te komen..=p.. Verder altyd lekker weertje daar..Playa blanca is van vroeger uit een visserhaventje..maar is nu uit aan het groeien tot toeristische badplaats..met mooie stranden..=)..altyd fyn he!.. Gelukkig komen myn lieve vriend en mn moeder ook een bezoekje brengen tydens myn stage..ze komen 21juli t/m 28juli.dus dat is wel echt leuk.=) Zoooo nu heb ik wel een beetje genoeg gelult he..als ik nog iets vergeten ben dan hoor jullie dat op een of andere manier nog wel! Ik hoop dat ik jullie allemaal een beetje goed heb ingelicht.in het kort..wat ik nu ga doen in lanzarote enz..=).. Verder heeeel veeeel plezier met het lezen van myn dagboekk!! Ik laat op z'n tyd wat van me horen.en hoop dat natuurlyk dat jullie ook wat achter laten op myn dagboek..=) En ik zou zeggen: Cioaaaa amigos y amigas..! Hasta pronto!.. xxCrissy.

Actief sinds 24 Maart 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 21893

Voorgaande reizen:

10 Mei 2009 - 26 September 2009

Stage Lanzarote, Playa Blanca

Landen bezocht: