BACK HOME AGAINN!! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Crissy Huberts - WaarBenJij.nu BACK HOME AGAINN!! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Crissy Huberts - WaarBenJij.nu

BACK HOME AGAINN!!

Door: Crissy!

Blijf op de hoogte en volg Crissy

05 Oktober 2009 | Nederland, Horst

Halloooo lieve mensen!!

jajaaaaa hier dan het állerlaatste berichtje wat ik op deze site plaats..en wel vanuit: HOLANDAAAA!!

Ja dat betekend dus dat ik weer terug in Nederland ben!
de 26ste september ben ik dus geland op vliegveld Dusseldorf..de vlucht was heel goed gegaan! we stegen op om 17.15uur en kwamen al om 22.30u aan..hele fyne tyd dus! geen vertraging niks..ik vond het ook heel snel gaan..de vlucht..heb nog even wat in mn dagboek geschreven(wat nu helemaal vol zit..=D yess)ook wat muziek geluisterd..en veel uit het raam gekeken..(zag ik al die mooie lichtjes..heel sjiek om te zien) dus toen was het zo tyd! was in het vliegtuig ook nog niet zo heel zenuwachtig..
alleen totdat we landden! my GOOODD! toen gierden de zenuwen door me heen..haha toen werden Marjolein en ik echt gekk..want nu ging het dan 1,2,3 echt gebeuren!

we waren het laatste die het vliegtuig uit gingen..ik met mn heeel veeel handbagage..wat ik allemaal door de douane heb gekregen..(grote handbagagetas, trolly&laptop tas!) hahaah! echt zooo muuuchoo veel=p en mn koffer woog 30,5 kilo..maar had 10 kilo bygeboekt..dus mocht..had ik weer geluk..was echt bang dat ik veeel te veel had..maar viel me nog mee=)!yeess

toen konden we onze koffers op gaan halen..1 even naar de wcc..en toen op naar de koffers..we waren echt zo zenuwachtig! al die mensen keken ons echt zo aan van:.wtf doen die strange..haha! ochjaa kon ons niks schelen..redelyk snel kregen we dan onze koffers..ondertussen zat Marjolein al de hele tyd naar de 'grote' klapdeuren te kyken..want daar stonden ze ons als het goed op te wachten..(wie: I dont know..wist alleen dat pap mam marguerite tim en Jelle me op kwamen halen..) ze zei ook dat ze allemaal ballonnen en een spandoek boven de deuren zag.haha! we werden gek! en het ergste: zegt ze ineens: criss! ik zie je moeder! haa hahaha!

Nou toen HET moment.we moesten door de deuren..en als we door de deuren waren..was ONS avontuur the end..dus dat moesten we ons ook nog even tussendoor realiseren..bye lanzarote. bye stage, bye alles wat we afgelopen 5maanden hadden meegemaakt..

nou toch maar samen door die deuren gelopen met ons hart in onze keel..en jaawel hoor: daar stonden niet alleen mn moeder vader marg. tim en jelle! maar byna mn HELE FAMILIEEE!!! SUPER LEUK!! WAT EEN VERRASSING! allemaal spandoeken, ballonnen, bloemen en weet ik veel wat allemaal=) echt lief!! maar het ging allemaal zo snel, besefte het totaal niet..leefde echt nog in zon waas.. maar het is ook zo vet raar..4,5 uur geleden was ik nog op lanzarote in die lekkere zon..en toen stond ik in 1x weer by mn familie en vrienden die ik 5maanden niet had gezien!! zooo vaaaaag!=)

Nou toen afscheid genomen van Marjolein..tja dat was dan het einde van een 5lange maanden stage..haah! maar we zouden elkaar wel weer zien met de terugkomdag op school=) en we spreken elkaar nog geregeld..
Toen by Jelle, Stephie en Mar in de auto..op naar Nederland..

Eenmaal aangekomen @ my home town, was het huis ook helemaal versierd!! buiten hing een slinger(hangt er nu nog steeds=p) met welkom thuis Crissy en allemaal ballonnen met welkom thuis enz=) supersuper allemaal! toen had mn vader nog iets leuks..gingen we zon chinese lantarentjes de lucht in doen..die geven geluk! mocht ik samen met mn mutti doen..ook nog een wensje mocht ik doen..heel leuk!
daarna nog even met zn alle binne gezeten..(was onderhand al 01.00u ofzo) toen heerlyk mn eigen bedje ingegaan!!! sooo wat had ik dat gemist zeg! gewoon een fatsoenlyk matraass..heerlyk=)..

nou..nu ben ik alweer 1 weekje thuis..en ik moet zeggen het gaat allemaal zo snel..je word vanzelf wel weer opgenomen in het Oer-Hollandse leven=p..Je zult ook wel moeten eigenlyk..ik heb wel nog vaak heimwee naar Lanzarote..maarja..dat zal ook nog wel even blyven..dat gaat ook nog niet zomaar weg..en dat wil ik ook niet!!
Het ergste mis ik: de ZON(want het regent natuurlyk alweer hier..)het starnd en die mooie uber mooie zee..en al die lieve mensen!! maja aan alles komt ooit weer een eind..zo ook aan dit avontuurtje..

de hele week daarom ook rustig aan gedaan..zondag is mn andere beste vriendinnetje me komen opzoeken in huize huberts..MARYY!! was zóóóó bly om haar weer te zien..gweldig!!
toen ook nog een ander vriendinnetje weer gezien! SHAAAA! lieverd.ook erg gemist..! en weer met mn mutti het dorpsgezicht van Horst gaan verkennen..niks veranderd..och och..er is helemaal niks veranderd! alsof de tyd heeft stil gestaan!=p mam zei ook: het enigste wat voor ons veranderde was dat jij dr nie twas! de rst is hetzelfde..duhhh=p
rest van de dagen rustig aan gedaan en beetje totmezelf gekomen..

afgelopen vrydag had ik een SURPRISEPARTY!! waar ik niks vanaf wist!! supsuper lief!! van mn lieve vriendengroep=)!! had ik echt niet verwacht..echt toppersss!..toen weer voor het 1. het Horster nachtleven gaan verkennen..zoals verwacht: niks veranderd=p wel leuk om iedereen weer te zien en te spreken!!
toen gister(zondag..) mn hele familie op bezoek gekomen..heel leuk ook! zooooo dus nu is het officieel: CRISSY IS BACK IN TOWNN!

nu weer gaan wennen en onder ogen gaan zien dat die zon en dat strand en ook die zee me niet achter na gekomen zyn! haha..

1 november begin ik weer met mn 2e stage by Klein Vink in Arcen..Allround Leisure( ook weer 5maandjes!)..gewoon in HOlanda dus..daar ga ik dan doen: receptie, animatie, horeca, supermarkt, fietsverhuur, zwembadtoezichthoudster..ben benieuwd en nieuwsgierig! waarschijnlijk ga ik daar weer verblijven in n blokhut ofzo..want weet nie tzo goed hoe ik dat met vervoer moet gaan doen..

Verder als ik klaar ben met mn 2e stage..wil ik in de zomer of op vakantie gaan of ergens in een ander land gaan arbeiten!! nog even kyken wat het wordd, is nog zo ver weg!..
en dan wil ik als het nog allemaal lukt nog naar de NHTV in Breda te gaan..HBO..we shall see what the future will bringgg!

nouuu dat was denk ik zon ongeveer wel alles wat ik nog wilde mededelen=)..en tevens dus ook mn laatste bericht!

VOND HET HEEE LEUK OM JULLIE ALLEMAAL OP DE HOOGTE TE HOUDEN VAN MYN ERVARINGEN EN AVONTUREN!! EN BEN DAN OOK HEEL DANKBAAR VOOR AL DIE LIEVE REACTIES ENZ..=)..

nou wie weet tot weer op deze site ooit een keer!!

cioaaaa muchos besos..
Crissy(K)xx

*siempre Verano 2009, Lanzarote!(L)

• 05 Oktober 2009 - 14:43

Liz:

Ik vind 't heeel leuk dat je weer terug bent Crissy! :D

Tot vrijdag, op Tommie's birthday ;)

XXX

• 05 Oktober 2009 - 15:52

Theo:

Geweldig dat je zo'n leuke tijd hebt gehad in Lanzarote en natuurlijk een super gezellige thuiskomst :D

Succes met al je plannen nog, ma we zien ons binnenkort wel weer eens ;)

Gr Theo

• 06 Oktober 2009 - 19:03

Pap:

Welkom thuis.

Crissy

Hola chicos y chicas! Hier het begin van myn dagboek! Het leek me leuk om jullie een beetje op de hoogte te houden van myn reis! Wat ik allemaal beleef en doe tydens myn verblyf in Lanzarote (5maandjes lang..voor stage vanuit school)..de Canarische Eilanden=) ik ga stage lopen in het plaatsje Playa Blanca. Hier word ik geplaatst in 1 van de 3 hotels van de Hotel keten Hoteles Lopez. Als ik aangekomen ben op Lanzarote word er bekend gemaakt in welk hotel ik ga stage lopen..dus dat weet ik nu nog niet! Ik ga hier op de afdeling Receptie werken..als receptioniste..(duh..).. De keten Hotels Lopez zyn dus hotels, die gevestigd zijn op Gran Canaria en Lanzarote. het zyn all in hotels..met 3 of 4 sterren. Ze zyn veel gericht op de doelgroepen gezinnen met kinderen of wat ouderen..maar natuurlyk kunnen er ook jongeren terecht=D! ze hebben mooie zwembaden en veel faciliteiten en entertainment..=) Ik verblijf zelf niet in het hotel waar ik geplaatst word..er is een appartementencomplex.Val Paraiso.dat is voor alle stagiaires die in de keten werken..dus dat is wel leuk, lykt my! we hebben dan een kamer..slaap je ong met 2/3 man..met badkamer en keukentje..en dr is (dat heb ik gehoord) ook een zwembad aanwezig.yiehoeee!! We mogen wel gewoon eten bij het hotel..3x per dag krijgen we eten..=)..dus dat is wel fyn!.. Ook krijg ik 2x per week spaans les..ook wel echt fyn meegenomen toch=)..dus op die gebieden is alles als het goed is goed geregeld!.. Myn stagebegeleider in Lanzarote is ook Nederlands..(zelfs Limburgs..haahha=p)..dus dat is ook zeker fyn.. Wel een tegenvaller van de canarische eilanden: er zyn heeel veeeel vieze&grote kakkerlakken..ieeeeeejkss!=s..maya..daar moet ik dan maar overheen zien te komen..=p.. Verder altyd lekker weertje daar..Playa blanca is van vroeger uit een visserhaventje..maar is nu uit aan het groeien tot toeristische badplaats..met mooie stranden..=)..altyd fyn he!.. Gelukkig komen myn lieve vriend en mn moeder ook een bezoekje brengen tydens myn stage..ze komen 21juli t/m 28juli.dus dat is wel echt leuk.=) Zoooo nu heb ik wel een beetje genoeg gelult he..als ik nog iets vergeten ben dan hoor jullie dat op een of andere manier nog wel! Ik hoop dat ik jullie allemaal een beetje goed heb ingelicht.in het kort..wat ik nu ga doen in lanzarote enz..=).. Verder heeeel veeeel plezier met het lezen van myn dagboekk!! Ik laat op z'n tyd wat van me horen.en hoop dat natuurlyk dat jullie ook wat achter laten op myn dagboek..=) En ik zou zeggen: Cioaaaa amigos y amigas..! Hasta pronto!.. xxCrissy.